Olemme avanneet FIMX-palvelun omistajaraportoinnin (OR) salkku- ja kohdetasoille täysin uudenlaisen palvelutuotannon laadun kehitystä kuvaavan graafisen trendiraportoinnin. Graafit pohjaavat noin 20:een päivittäistä käyttöä ja palvelun laatutasoa mittaavaan suureeseen, joita sisäänrakennettu uusi analytiikkamoottorimme laskee ja ylläpitää päivittäin. Algoritmimme osaa myös erotella todellisen, oikein kirjatun ja ylläpidetyn tiedon näennäisestä mahdollisesti tunnuslukuja vääristämään pyrkivästä käytöstä. Graafit aukeavat omistajille ja managereille suoraan omistajaraportoinnin aloitusnäkymään.
Kuvaajia on kaikkiaan 7 kappaletta jaettuna kolmeen eri graafiin. Ensimmäisessä analysoidaan päivittäisen huollon tyytyväisyyden, laadun ja aktiivisuuden kehitystä. Toinen graafi mittaroi ennakoivaa huoltoa ja kolmas palvelutuotannon reagointi- ja vasteaikoja. Kehityssuunta esitetään graafeissa kvartaalitasoisena.
Pääset katsomaan kehitysgraafeja omista salkuistasi ja kohteistasi kirjautumalla omistajaraportointiin palvelumme etusivulta. Toimme samalla salkkuun selausnuolet, joilla salkun kohteiden läpikäynti on entistä sujuvampaa.
Kuinka kuvaajat muodostuvat? Lue lisää tästä
Tulemme lähiaikoina tuomaan näiden rinnalle tarkemman "Palvelutuotannon laatumittarit" -raportin, josta pääsee pureutumaan lukuihin graafien takana sekä havaitsemaan suoraan mahdolliset ongelmakiinteistöt.
Lisäksi kehitteillä on omistajatasoinen laatumittaristo, jossa omistaja tai tämän kiinteistösalkkua ylläpitävä manageri voi asettaa omat laatutavoitteensa ja joita vasten analytiikkamoottorimme tuottaa toteumavertailun. Tämän lisäksi rakenteilla on hälytysmekaniikka, jolloin heikentyvä laatutaso aktivoi herätteen sähköpostiin.
Tarjoamme verkottuneen ympäristön avoimeen, reaaliaikaiseen toiminnanohjaukseen, sekä valmiit raportit tiedolla johtamiseen.
Uudistunut infotaulu raportoi myös jätteitä ja hoitaa varauksia.
Olemme avanneet FIMX OR -omistajaraportoinnin salkkutasolle täysin uuden raportin, josta omistaja, manageri ja isännöitsijä voivat seurata kohteidensa
Olemme päivittäneet FIMX:n tietosuojakäytännöt vastaamaan EU:n tietosuoja-asetusta (GDPR)
Hätätilanneohjeet kieliversioilla (fi,en,sv) kiinteistön käyttäjille.
Täysin uusi omistajien ja managerien työkalu paljastaa kielteisen kehityksen palvelun laadussa.
Laatu ei ole enää mielikuva vaan on oikeasti mitattavissa
Negatiivisesta asiakaspalautteesta lähtee nyt välitön heräte.
Uudistettu hakumoottori löytää tehokkaasti kohteesi lähellä toimivat yritykset.
Kartoituksessa käytetään apuna potentiaalisten ongelmien analyysi (POA) -menetelmää.
Ei lisää salasanoja tai käyttäjätunnuksia muistettavaksi - palvelun käyttäminen on nyt entistä vaivattomampaa.
Tulet työskentemään osana IT-tiimiämme tavoitteenasi ydinliiketoimintamme eli FIMX-palvelun kehittäminen
Kumppaniyritys voi nyt määritellä usein käyttämiään vakiotoimenpiteitä ja ottaa käyttöönsä tarvikerekisterin.
Olemme julkaisseet kattavan päivityspaketin FIMX:n pelastussuunnitelmaosioon. Suurin uudistus kohdistui viranomais- ja määräaikaistarkistuksiin.
FIMX-henkilökortti on suunnattu erityisesti kohteissa toimivien palveluntuottajien kohdevastaaville.
FIMX-palvelu osoitteessa https://m.fimx.fi/ uudistui
Toimiiko kohteesi jätehuolto? Mitä ovat jätelajikohtaiset kulut ja määrät? Ota kohteesi jätekulut hallintaan FIMX-OR omistajaraportoinnissa
Seuraa vikailmoituksesi tai huoltokutsusi etenemistä reaaliaikaisesti.
Rekisteröitymään ovat tervetulleita niin nykyiset FIMX-palvelun yritykset kuin täysin uudet toimijat. Rekisteröityminen on maksutonta
Jokaisesta palvelumme kohteesta on nyt saatavilla lämmön, sähkön ja veden kiinteistökohtaiset raportit - suoralla linkillä, ilman sisäänkirjautumista!