Vikailmoitus- ja palvelupyyntöprosessimme tuottaa asiakastyytyväisyyden tunnuslukuja ja palautetta tuhansiin kiinteistöihin. Kaikkiaan työn suoritusta, laatua ja tehokkuutta mittaavia hymiöitä on klikattu yli 420 000 kertaa!! Arviot ovat ilmoittajien ja tilaajien välittömiä palautteita toiminnan laadusta. Valtaosa - etenkin negatiivisista palautteista - pitää sisällään myös sanallisen palautteen sekä usein kehitysehdotuksen laadun parantamiseksi. Näitä on FIMX-palvelun kautta kirjattu yli 125 000 kappaletta!
Olemme uudistaneet toimintoa edelleen ja nyt negatiivisen palautteen lisäksi myös negatiivinen kommentti aktivoi välittömästi kohteen managerin/isännöitsijän. Sähköpostilla lähtevä heräte sisältää linkin, josta koko palveluketju aikaleimoineen, kommentteineen, kuvineen, liitteineen ja toimenpiteineen on todennettavissa. Näin korjaustoimet voidaan käynnistää viipymättä.
Sähköpostissa on linkki myös kiinteistökohtaisiin tunnuslukuihin, joka paljastaa asiakastyytyväisyyden kehitystä pidemmällä syklillä, sekä vastaavien kohteiden valtakunnallisen vertailuluvun. Kohteet luokitellaan tilastokeskuksen kohdeluokittelun ja tilavuuden mukaan. FIMX-palvelu laskee toteutuneita lukuja vasteaikoineen reaaliaikaisesti palveluketjun edetessä!
Palautteet tunnuslukuineen ovat kiinteistön omistajan käytössä reaaliaikaisina FIMX-OR Omistajaraportoinnissa.
Tarjoamme verkottuneen ympäristön avoimeen, reaaliaikaiseen toiminnanohjaukseen, sekä valmiit raportit tiedolla johtamiseen.
Uudistunut infotaulu raportoi myös jätteitä ja hoitaa varauksia.
Olemme avanneet FIMX OR -omistajaraportoinnin salkkutasolle täysin uuden raportin, josta omistaja, manageri ja isännöitsijä voivat seurata kohteidensa
Olemme päivittäneet FIMX:n tietosuojakäytännöt vastaamaan EU:n tietosuoja-asetusta (GDPR)
Hätätilanneohjeet kieliversioilla (fi,en,sv) kiinteistön käyttäjille.
Täysin uusi omistajien ja managerien työkalu paljastaa kielteisen kehityksen palvelun laadussa.
Laatu ei ole enää mielikuva vaan on oikeasti mitattavissa
Negatiivisesta asiakaspalautteesta lähtee nyt välitön heräte.
Uudistettu hakumoottori löytää tehokkaasti kohteesi lähellä toimivat yritykset.
Kartoituksessa käytetään apuna potentiaalisten ongelmien analyysi (POA) -menetelmää.
Ei lisää salasanoja tai käyttäjätunnuksia muistettavaksi - palvelun käyttäminen on nyt entistä vaivattomampaa.
Tulet työskentemään osana IT-tiimiämme tavoitteenasi ydinliiketoimintamme eli FIMX-palvelun kehittäminen
Kumppaniyritys voi nyt määritellä usein käyttämiään vakiotoimenpiteitä ja ottaa käyttöönsä tarvikerekisterin.
Olemme julkaisseet kattavan päivityspaketin FIMX:n pelastussuunnitelmaosioon. Suurin uudistus kohdistui viranomais- ja määräaikaistarkistuksiin.
FIMX-henkilökortti on suunnattu erityisesti kohteissa toimivien palveluntuottajien kohdevastaaville.
FIMX-palvelu osoitteessa https://m.fimx.fi/ uudistui
Toimiiko kohteesi jätehuolto? Mitä ovat jätelajikohtaiset kulut ja määrät? Ota kohteesi jätekulut hallintaan FIMX-OR omistajaraportoinnissa
Seuraa vikailmoituksesi tai huoltokutsusi etenemistä reaaliaikaisesti.
Rekisteröitymään ovat tervetulleita niin nykyiset FIMX-palvelun yritykset kuin täysin uudet toimijat. Rekisteröityminen on maksutonta
Jokaisesta palvelumme kohteesta on nyt saatavilla lämmön, sähkön ja veden kiinteistökohtaiset raportit - suoralla linkillä, ilman sisäänkirjautumista!