Saat palvelupyynnön jätettyäsi sähköpostiisi seurantaviestin, josta löytyvästä linkistä pääset reaaliaikaisesti seuraamaan ilmoituksesi käsittelyä. Jättäessäsi huoltokutsusi JULMOna pysyt ajan tasalla työn etenemisestä ja voit tarvittaessa linkin kautta kommentoida ilmoitustasi paitsi tekstin, myös kuvien ja muiden liitteiden avulla. Huolto voi kysyä sinulta tarkennuksia huoltopyyntösi, jolloin saat tiedon uudesta kommentista ilmoituksessasi. Kaikki tieto dokumentoituu ilmoituksen yhteyteen ja on reaaliaikaisena eri osapuolten tarkistettavissa.
Ilmoituksen valmistuessa saat kuittausviestin, jossa olevasta linkistä tarkistat tehdyt toimenpiteet ja pääset lähettämään ilmoituksesi uudelleen käsittelyyn, tai jättämään kokonaan uuden ilmoituksen, jos tämä on tarpeen. Omat ilmoitukset -listan kautta näet myös aiemmin jättämäsi ilmoitukset ja voit tarvittaessa aktivoida ne uudelleen.
Kuittausviestissä on linkki, jonka avulla pystyt antamaan palautetta työpyynnön hoitamisesta. Palaute on helppo antaa napauttamalla viestissä ollutta hymiötä, joka parhaiten kuvaa omaa arviotasi ilmoituksen hoidosta.
Olemme avanneet esittelykohteen, jossa JULMOa voi testata. Käsittelemme testi-ilmoitukset läpi prosessin aivan kuin oikeassa vikatilanteessa. Ainoa erotus on, että tekijä ei fyysisesti ilmesty kohteeseen vikaa korjaamaan, eikä ilmoitus häiritse kenenkään kumppanimme toiminnanohjausta. Seuranta- ja kuittausviestit tulevat aivan kuin oikeasssa huoltopyynnössä. Testaa JULMOA tästä.
Jokaisen palvelumme kohteen JULMO-lomakkeen asetukset ovat asiakkaan itsensä räätälöitävissä (näkyykö lemmikkieläinvalinta, mikä on yleisavaimen oletusasetus, kenelle palveluntuottajalle uusi ilmoitus ohjataan etc.)
Tarjoamme verkottuneen ympäristön avoimeen, reaaliaikaiseen toiminnanohjaukseen, sekä valmiit raportit tiedolla johtamiseen.
Uudistunut infotaulu raportoi myös jätteitä ja hoitaa varauksia.
Olemme avanneet FIMX OR -omistajaraportoinnin salkkutasolle täysin uuden raportin, josta omistaja, manageri ja isännöitsijä voivat seurata kohteidensa
Olemme päivittäneet FIMX:n tietosuojakäytännöt vastaamaan EU:n tietosuoja-asetusta (GDPR)
Hätätilanneohjeet kieliversioilla (fi,en,sv) kiinteistön käyttäjille.
Täysin uusi omistajien ja managerien työkalu paljastaa kielteisen kehityksen palvelun laadussa.
Laatu ei ole enää mielikuva vaan on oikeasti mitattavissa
Negatiivisesta asiakaspalautteesta lähtee nyt välitön heräte.
Uudistettu hakumoottori löytää tehokkaasti kohteesi lähellä toimivat yritykset.
Kartoituksessa käytetään apuna potentiaalisten ongelmien analyysi (POA) -menetelmää.
Ei lisää salasanoja tai käyttäjätunnuksia muistettavaksi - palvelun käyttäminen on nyt entistä vaivattomampaa.
Tulet työskentemään osana IT-tiimiämme tavoitteenasi ydinliiketoimintamme eli FIMX-palvelun kehittäminen
Kumppaniyritys voi nyt määritellä usein käyttämiään vakiotoimenpiteitä ja ottaa käyttöönsä tarvikerekisterin.
Olemme julkaisseet kattavan päivityspaketin FIMX:n pelastussuunnitelmaosioon. Suurin uudistus kohdistui viranomais- ja määräaikaistarkistuksiin.
FIMX-henkilökortti on suunnattu erityisesti kohteissa toimivien palveluntuottajien kohdevastaaville.
FIMX-palvelu osoitteessa https://m.fimx.fi/ uudistui
Toimiiko kohteesi jätehuolto? Mitä ovat jätelajikohtaiset kulut ja määrät? Ota kohteesi jätekulut hallintaan FIMX-OR omistajaraportoinnissa
Seuraa vikailmoituksesi tai huoltokutsusi etenemistä reaaliaikaisesti.
Rekisteröitymään ovat tervetulleita niin nykyiset FIMX-palvelun yritykset kuin täysin uudet toimijat. Rekisteröityminen on maksutonta
Jokaisesta palvelumme kohteesta on nyt saatavilla lämmön, sähkön ja veden kiinteistökohtaiset raportit - suoralla linkillä, ilman sisäänkirjautumista!